Apelați la fotografi pentru fotografii
• Acum, mai mult ca de obicei este nevoide de fotografii de calitate pentru galeriile cu produse si magazinele online. Fotografiile de produs (cele de calitate) au un impact vizual puternic și pot influența decizia de cumpărare. Studiile arată că mai mult de 50% din vizitatorii unui magazin online renunță să cumpere produsul vizat pentru că el nu este prezentat bine, imaginile nu sunt destul de descriptive și clare, ba mai mult, sunt și întunecate, nu sunt de calitate și nu redau proprietățile produsului.
Poți să ai descrierile produselor foarte bine puse la punct dacă imaginile care le prezintă sunt neclare, întunecate, editate prost. Vei convinge clientul cu ajutorul imaginilor, pentru că până la urmă asta îi vinzi în webshop – IMAGINEA produsului tău.
• Am văzut recent un niște fotografii de produs la care dintr-un motiv sau altul autorul nu a reușit sau nu avut timp să redea fundalul alb perfect (fotografiile de produs cu fundal alb sunt de asemenea un ”must” pentru magazinelel online, mai mult unele site-uri / platforme nu acceptă decât fotografii pe fundal alb, fără alte elemente care ar putea bruia sau distrage atenția de la produsul în sine) și s-a apucat de ”editare rapidă” de tip ”magic wand” (cei care folosesc cât de cât Ps vor înțelege). Rezultatul este evident, dezamăgitor. Nu degeaba imediat după aceea am văzut că cei care dețineau acel website erau în căutare de fotograf pentru produsele lor.
Deci, dragii mei, chiar dacă pare redundant și poate mă repet: Apelați la fotografi pentru fotografii!